مطالب مرتبط:
آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی آرتیمانی در تویسرکان
پیام یک مقام ارشد نظامی به آمریکا؛ جز برق سلاح خود جوابت ندهیم/ دستیار وزیر دفاع: به زودی عملیات جدیدی آغاز می شود تا دشمن از کرده خود پشیمان شود
آغاز مرمت آب انبار تاریخی روستای کریت شهرستان طبس
عملیات تکمیل زیرساخت های گردشگری ارگ نوشیجان آغاز شد
آغاز مرمت آب انبار تاریخی روستای کریت طبس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-17اقتصادي

آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی تویسرکان 


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی آرتیمانی با اعتبار پنج میلیارد ریال خبر داد.

  - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی آرتیمانی با اعتبار پنج میلیارد ریال خبر داد.

  اسحاق ترکاشوند گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری عملیات مرمت محوطه و آرامگاه میررضی آرتیمانی شامل مرمت کاشی های آرامگاه، بروز آوری سرویس های بهداشتی، مرمت نمازخانه و تعویض و بروزرسانی دوربین های مداربسته این مجموعه آغاز شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه مرمتی رقمی معادل پنج میلیارد ریال است که تا پایان شهریور ماه سال جاری هزینه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ترکاشوند گفت: بروزآوری فضای سبز، ترمیم نرده های پیرامونی، اصلاح سیستم روشنایی و نورپردازی این مجموعه گردشگری از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به گردشگران در سال آتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - آرامگاه - تویسرکان - رییس اداره - صنایع دستی - مرمت - گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی تویسرکان 

آغاز عملیات مرمت آرامگاه میررضی تویسرکان